مروری بر بازی اسلات Flaming Fruit (میوه آتشین)

در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



چیدمان برد یا همان صفحه بازی به صورت 5 خط عمودی و 3 خط افقی است. تم اصلی بازی ترکیبی از سنتی و مدرن است و نظر بسیاری از اسلات باز ها را به خود جلب می کند. تم بازی براساس میوه ها با گرافیک جالب طراحی شده است. خط پرداخت این بازی 5 حالت دارد. نماد های اصلی بازی را انگور، بلوبری، پرتغال، هندوانه، لیمو، گیلاس تشکیل می دهد و دو نماد اسکتر ستاره و 7 شانس نیز این اجازه را به کاربر می دهد تا مبلغی به غیر از برد اصلی به دست آورید. همچنین در این بازی دور شانس نیز حضور دارد که کاربر می تواند بین مشکی یا قرمز بودن کارت ها شانس خود را برای برد امتحان کند. در این بازی چهار نماد جک پات نیز حضور دارد که الماس سبز جک پات مینی، الماس زرد جک پات مینور، الماس آبی جک پات ماژور و الماس قرمز مگا جک پات می باشد. بیشترین ضریبی که از هر راند این ماشین اسلات می توانید به دست بیاورید، ضریب 1200X است. در این بازی فیری اسپین و نماد وایلد WILD وجود ندارد.


بازی Flaming Fruit (میوه آتشین) یک بازی با نوسانات کم می باشد و مناسب بازیکنانی هست که می خواهند با ریسک کم بازی را در راند های زیاد انجام دهند. برای امتحان کردن این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده " POPOK GAMING" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها میوه آتشین - Flaming Fruit را انتخاب کنید.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.