مروری بر بازی اسلات Mega Joker (مگا جوکر)

بازی مگا جوکر با تم نماد های میوه در بخش بازی های اسلات بتکارت در دسترسی می باشد. این اسلات ها جزو دسته بازی های اسلات با نوسان کم است. نماد های تشکیل شده این بازی به صورت طرح های کلاسیک ماشین های اسلات است که گرافیک چشم نواز آن با محیط ساده و کاربر پسند همراه شده و تجربه جالبی را به دوست داران بازی های اسلات می دهد. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.



چیدمان صفحه بازی به صورت 5 خط عمودی و 3 خط افقی است. در این بازی نماد های اصلی را میوه هایی چون انگور، لیمو، پرتغال، گیلاس، توت فرنگی، دلار، بلوبری و نارگیل را تشکیل می دهند. همچنین این بازی یک نماد وایلد Wild به شکل کلاه جوکر دارد که به شما امکان بردن چند برابر و کمبو را می دهد. از ویژگی های این ماشین اسلات می توانیم به گزینه دابل برای دو برابر کردن مبلغ شرط با یک کلیک، محیط ساده و عامه پسند، داشتن جک پات در بازی و برد تا ضریب 1200X اشاره کرد. همچنین در این بازی راند ریسک هم وجود دارد به این صورت که در بعضی دست ها کاربر می تواند روی محیط دیگری فقط برای قرمز یا مشکی بودن کارت نمایش داده شده (با شانس 1 به 2) شرط بندی کند و شانس خود را برای برد امتحان کند.


برای امتحان کردن برد های بزرگ در این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Popok Gaming" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها بازی مگا جوکر - "Mega Joker" را انتخاب کنید. اکثر عناوین شرکت Popok Gaming دارای جک پات ها و بونوس های منحصر به فرد است که نظر بازیکنان این دسته از بازی های آنلاین را به خود جلب می کند.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.