مروری بر بازی اسلات Goddess of Zeus (الهه زئوس)

بازی الهه زنوس - Goddess of Zeus یکی از بازی های فعال در بخش اسلات های سایت بتکارت می باشد. این بازی توسط ارائه دهنده معتبر Popok Gaming سرویس دهی می شود. تم و شخصیت های اصلی این بازی براساس نماد های یونان باستان انتخاب شده است. اگر از کاربرانی هستید که می خواهید محیط های جذاب مختلف بازی های اسلات را امتحان کنید این بازی قطعا ارزش حداقل یک بار چرخش را دارد.



چیدمان صفحه بازی به صورت 5 خط عمودی و 3 خط افقی می باید. در این بازی 10 نماد اصلی با ارزش های متفاوت قرار دارد، همچنین نماد های وایلد (Wild) در این بازی حضور دارند و در دست ها به عنوان جایگزین نماد های اصلی می نشینند و برد های کومبو و چند برابر را برای کاربران خوش شانس به ارمغان می آوردند. در این بازی نماد های اسکتر Scatter حضور دارند. این نماد ها با اینکه نمی توانند در جای نماد های اصلی بنشینند ولی برای دریافت فری اسپین، مینی گیم یا بونوس مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین در این بازی شما شانس به دست آوردن 4 جک پات با نام های مینی، مینور، ماژور و مگا جک پات را دارید که به ترتیب الماس سبز، الماس نارنجی، الماس آبی و الماس قرمز می باشند. در بازی الهه زنوس کاربران می توانند تا ضریب 867X به دست آوردند! به طور کلی محیط جذاب و کاربر پسند، جک پات های ارزشمند، فیری اسپین با استفاده از نماد های اسکتر از جمله ویژگی های مثبت این اسلات به شمار می آید.


برای امتحان کردن برد های بزرگ در این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Popok Gaming" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها بازی الهه زنوس - "Goddess of Zeus" را انتخاب کنید. اکثر عناوین شرکت Popok دارای جک پات ها و بونوس های منحصر به فرد است که نظر بازیکنان این دسته از بازی های آنلاین را به خود جلب می کند.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.