مروری بر بازی محبوب اسلات Lion Gems (جواهر شیرنشان)

شما در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود.


این بازی با به صورت ریل 5*4 (5 خط عمودی و 4 خط افقی) نمایش داده می شود که در آن 30 Paylines نیز وجود دارد که می توانید عکس های مربوط به حالت های برنده آن را در قسمت اطلاعات بیشتر داخل بازی مشاهده کنید. در این بازی نماد های اصلی را عکس حیوانات تشکیل می دهند. همچنین در این بازی نماد بونوس بازی را ایفا می کند. همچنین در این بازی 3 جک پات Mini , Minor , Major وجود دارد که برد شما را تا 3000 برابر می تواند بیشتر کند! از ویژگی های این بازی داشتن نماد بونوس، داشتن نماد جک پات و همچنین داشتن فیری اسپین (گردش رایگان) در بعضی حالت ها می باشد.



اگر از طرفداران بازی‌ هایی با تم آفریقایی باشید قطعا از یک اسلات خوش ساخت با فرصت‌های فراوان برای پیروزی‌ های بزرگ لذت خواهید برد، بازی جواهر شیرنشان قطعا ارزش یک چرخش را دارد. Playson بار دیگر توانایی خود را در توسعه بازی‌ های کازینویی - اسلات با کیفیت بالا و سرگرم‌ کننده نشان داده است. برای امتحان کردن برد های بزرگ در این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Playson" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها بازی "Lion Gems" را انتخاب کنید.



Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.