مروری بر بازی محبوب اسلات Diamond Flash (الماس تابان)

بازی Diamond Flash (الماس تابان) از ارائه دهنده Popok Gaming:


شما در بازی های اسلات می توانید بدون نیاز به داشتن اطلاعات زیادی شانس خود را برای برد های بزرگ امتحان کنید. روش بازی به این صورت است که شما پس از انتخاب مبلغ شرط گزینه اسپین یا همان چرخش بازی را کلیک می کنید و پس از چند ثانیه سیستم چینش نماد های دست را به شما نشان می دهد و در صورتی که دست شما جزو دست های برنده بازی باشد براساس ضریب آن به شما مبلغ برد اضافه می شود. بازی Diamond Flash یکی از محبوب ترین بازی های اسلات در کازینو های آنلاین می باشد.



این بازی با به صورت ریل 5*3 (5 خط عمودی و 3 خط افقی) نمایش داده می شود که در آن 10 Paylines ثابت نیز وجود دارد که می توانید عکس های مربوط به حالت های برنده آن را در قسمت اطلاعات بیشتر داخل بازی مشاهده کنید. در این بازی نماد های اصلی را عدد 7 و میوه های بلوبری، هندوانه، انگور، گیلاس ، لیمو، پرتغال و توت فرنگی را تشکیل می دهند. همچنین در این بازی نماد الماس نقش جوکر بازی را ایفا می کند. از ویژگی های مهم این بازی میتوان به رابط کاربری ساده، جک پات های شگفت انگیز و امکان بازی با واحد های پولی تومان و IRT اشاره کرد. همچنین در این بازی گزینه دوبل (Double) تهیه شده که این اجازه را به کاربر می دهد تا شرط قبلی خود را با یک گزینه دو برابر کند.


برای امتحان کردن برد های بزرگ در این بازی اسلات می توانید وارد تب "اسلات" در بالای صفحه شوید و سپس از بین ارائه دهندگان ارائه دهنده "Popok Gaming" را انتخاب کرده و از لیست بازی ها بازی "Diamond Flash" را انتخاب کنید. اکثر عناوین شرکت Popok Gaming دارای جک پات ها و بونوس های منحصر به فرد است که نظر بازیکنان این دسته از بازی های آنلاین را به خود جلب می کند.




Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.