حریم خصوصی کاربران سایت بتکارت - امنیت کاربران و تعهدات شرکت

سیاست حفظ حریم خصوصی


۱. مسئولیت امنیت اطلاعات مربوط به حساب کاربری در بتکارت بر عهده کاربر است. هر عملياتي كه با نام کاربری و رمز ورود وارد حساب شده معتبر و قانونی در نظر گرفته شده است.

۲. اگر کاربر شك دارد كه نام کاربری و رمز عبور خود به دست شخص ثالث افتاده است حتما سریعا با کارشناسان بتکارت تماس گرفته و تا زمانی که وضعیت روشن شود، حساب خود را به طور موقت تعليق کند .

۳. برای اطمینان از امنیت اطلاعات کاربران، بتکارت تنها از طریق ایمیل و یا صندوق پیام‌های حساب کاربری با هر کاربر ارتباط برقرار خواهد کرد. در صورت ارتباط پیامکی، متن پیامک کاملا بی‌ ارتباط به بتکارت خواهد بود.

۴. هنگامی که شما عضو بتکارت هستید، مسئول امنیت آدرس ایمیل ارائه شده با شماست. بتکارت مسئولیت مشكلات مربوط به امنیت حساب كه از طريق ايميل ثبت شده شود را قبول نمی کند.

۵. بتکارت حق ارسال ایمیل، تماس تلفنی و پیامک را برای اطلاع دادن به کاربران خود را دارد.

۶. بتکارت فقط در مواردی از اطلاعات بازیکنان استفاده می کند که به راحتی بتوانند در بازی ها شرکت کنند و اقدامات لازم برای بازی را انجام دهند .

۷. اطلاعات کاربران مطابق با سیاست امنیتی و حریم خصوصی بتکارت با اشخاص ثالث یا موسسات به اشتراک گذاشته نخواهد شد.

۸. حساب کاربری بتکارت بسیار با ارزش است و تمامی‌ خدمات سایت به دارندگان این حساب داده میشود. کاربران جدید باید اول ثبت نام موفق داشته باشند تا خدمات به ایشان داده شود.

۹. تمام گفتگوهای داخل باشگاه کاربران بررسی‌ میشوند و اطلاعات شخصی‌ کاربران به هیچ وجه برای الباقی کاربران فاش نمی‌شود.

۱۰. کاربر موظف است در صورت شک داشتن به اتفاقات داخل حساب کاربری خود، بلافاصله سایت را با خبر کند. بتکارت تمام سعی‌ خود را برای حل کردن مشکلات کاربران انجام میدهد اما در نهایت وظیفه امنیت حساب کاربری با کاربر است. همیشه نام کاربری و رمز عبور خود را فقط برای خودتان نگاه دارید و با هیچ فردی به اشتراک نگذارید.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.