پیش نمایش انگلیس و اسلوونی - دانمارک و صربستان در یورو ۲۰۲۴

فردا آخرین دور از مرحله گروهی رقابت های گروه C یورو ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد و در مهم ترین بازی انگلیس که یکی از شانس های اصلی عنوان قهرمانی است به مصاف اسلوونی می رود.

پیش بازی انگلیس و اسلوونی | سه شنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی انگلیس با ۴ امتیاز تقریبا صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده و برای صدرنشینی به مصاف اسلوونی خواهد رفت. اسلوونی با توجه به دو تساوی ای که از بازی قبل کسب کرده برای صعود به مرحله بعد باید به دنبال حداقل یک امتیاز باشد تا برای صعود به عنوان تیم سوم برتر امیدوار باقی بماند. عملکرد دو بازی گذشته انگلیس، هواداران این تیم را به انتقاد کردن از سبک بازی تیم کشانده است. آن ها معتقد هستند ستارگانی چون هری کین، فیل فودن و بلینگام نسبت به رقابت های باشگاهی تاکنون ضعیف تر ظاهر شده اند.

آیا می دانستید؟

۱- انگلیس در ۴ بازی اخیرش ۲ گل دریافت کرده است.

۲- اسلوونی ۳ بازی گذشته اش را با تساوی ۱-۱ به پایان رسانده است.

۳- در ۴ بازی از ۵ بازی رو در روی اخیر این دو تیم با یکدیگر، انگلیس برنده میدان بوده و در بازی دیگر دو تیم به تساوی رضایت داده اند.

پیش بازی دانمارک و صربستان | سه شنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

تیم ملی دانمارک با تساوی در دو بازی گذشته اش به همراه اسلوونی با ۲ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است. با توجه به بازی همزمان اسلوونی با انگلیس آن ها می توانند با برد در بازی فردا بدون اما و اگر به مرحله حذفی رقابت ها راه یابند. اما در صورت عدم پیروزی آن ها می بایست منتظر نتیجه بازی همزمان و همچنین سایر گروه ها باشند. از طرف دیگر صربستان فقط با برد در بازی فردا شانس حضور در جمع تیم های برتر مرحله حذفی را به دست می آورد.

آیا می دانستید؟

1- دانمارک در ۶ بازی اخیرش شکست نخورده است.

۲- صربستان در ۵ بازی اخیرش ۲ برد، ۱ مساوی و ۲ شکست داشته است.

۳- هر ۳ بازی رو در روی این دو تیم با یکدیگر را دانمارک با پیروزی پشت سر گذاشته است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.