دیدار آمریکا و بولیوی - اروگوئه و پاناما در کوپا آمریکا ۲۰۲۴

تورنمنت کوپا آمریکا ۲۰۲۴، مهم ترین رویداد بازی های ملی فوتبال در قاره آمریکا آغاز شد و حریفان برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم می روند. آرژانتین، برزیل و اروگوئه شانس های قهرمانی این رقابت ها به حساب می آیند.

پیش بازی آمریکا و بولیوی | دوشنبه - ساعت ۰۱:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

در اولین دیدار از گروه C رقابت های کوپا آمریکا، تیم ملی آمریکا که از امکانات میزبانی و حمایت تماشاگرانش بهره مند است، به مصاف بولیوی خواهد رفت. تیم ملی آمریکا به طور میهمان در بعضی دوره های رقابت های کوپا آمریکا و از منطقه کونکاکاف حضور داشته است که بهترین نتیجه آن ها، کسب عنوان چهارمی در کوپا آمریکا ۲۰۱۶ و ۱۹۹۵ است. در طرف دیگر تیم ملی بولیوی در سال ۱۹۶۳ موفق شده این رقابت ها را فتح کند ولی طی دهه های اخیر حضور در فینال کوپا آمریکا ۱۹۹۷ بهترین نتیجه آن ها بوده است.

آیا می دانستید؟

۱- آمریکا در ۴ بازی اخیرش حداقل ۱ گل به ثمر رسانده است.

۲- بولیوی هر ۳ بازی اخیر خود را واگذار کرده است.

۳- در ۳ تقابل آخر این دو تیم با یکدیگر، آمریکا ۲ برد و بولیوی ۱ برد داشته اند.

پیش بازی اروگوئه و پاناما | دوشنبه - ساعت ۰۴:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

در دیگر دیدار گروه C رقابت ها، اروگوئه که یکی از شانس های قهرمانی به حساب می آید به مصاف پاناما خواهد رفت. اروگوئه یکی دو تیم پرافتخار رقابت های کوپا آمریکا است. آن ها به همراه آرژانتین با ۱۵ قهرمانی در صدر پرافتخارترین تیم های آمریکا جنوبی قرار دارد. با وجود گذر از نسل قبلی اروگوئه که فورلان، کاوانی و سوارز آماده را در ترکیب داشت، همچنان این تیم با حضور بازیکنانی چون داروین نونیز می تواند خطرناک ظاهر شود. در طرف مقابل پاناما در سال ۲۰۱۶ برای اولین بار به رقابت های کوپا آمریکا دعوت شد که آن ها در مرحله گروهی از مسابقات حذف شدند.

آیا می دانستید؟

۱- اروگوئه در ۲ بازی اخیرش گلی دریافت نکرده است.

۲- پانا در ۲ بازی اخیرش حداقل ۱ گل دریافت کرده است.

۳- در ۴ بازی از ۵ مسابقه اخیر پاناما، هر دو تیم موفق به گلزنی نشده اند.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.