پیش نمایشی بر بازی آرژانتین و کانادا - کوپا آمریکا ۲۰۲۴

چهل و هشتمین دوره از مسابقات جام ملت های آمریکا جنوبی که به کوپا آمریکا شناخته می شود، بامداد جمعه آغاز خواهد شد. علاوه بر تیم های آمریکای جنوبی، ۶ تیم از کونکاکاف مانند مکزیک، کانادا و آمریکا هم به صورت میهمان حضور خواهند داشت.

پیش بازی آرژانتین و کانادا | جمعه - ساعت ۰۳:۳۰ | کوپا آمریکا ۲۰۲۴

بازی افتتاحیه این مسابقات ساعت ۰۳:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مرسدس بنز آتلانتا بین دو تیم آرژانتین و کانادا برگزار خواهد شد. در این جام لیونل مسی و هم تیمی هایش برای دفاع از عنوان قهرمانی در مسابقات حاضر خواهند شد و باید دید آیا سال های خوش یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در عرصه ملی همچنان ادامه خواهد داشت یا خیر. این تورنمنت با چهار گروه چهار تیمی آغاز می‌ شود و ۲ تیم برتر هر گروه به مرحله یک چهارم نهایی راه خواهند یافت. قهرمان سری قبل، باز هم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در این دوره به حساب می آید. لیونل مسی که همچنان جزو تاثیرگذار ترین بازیکنان تیم ملی کشورش به حساب می آید ۲ سال قبل موفق شد در جام جهانی قهرمان دنیا شود. از شکست ۲ بر ۱ آرژانتین مقابل عربستان در مرحله گروهی آن مسابقات، شاگردان اسکالونه در ۱۷ بازی از ۱۸ بازی خود پیروز میدان بوده اند.

علاوه بر مسی بازیکنان تاثیرگذار دیگری همچون یولیان آلوارز می توانند سرنوشت آرژانتین را در این تورنمنت رقم بزنند. در طرف مقابل کانادا کایل لارین، مهاجم مایورکا را در ترکیب دارد و او امید اول گلزنی تیم ملی کشورش به حساب می آید. کانادا با تساوی بدون گل در دیدار دوستانه مقابل فرانسه نشان داد تیم سرسختی است و می تواند برای آرژانتین در بازی نخست دردسر ساز شود.

آیا می دانستید؟

۱- آرژانتین ۵ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

۲- آرژانتین در ۵ بازی گذشته اش فقط ۲ گل دریافت کرده است.

۳- کانادا ۲ برد، ۲ شکست و 1 تساوی در کارنامه ۵ بازی اخیرش دارد.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.