پیش نمایش اسلوونی و صربستان - دانمارک و انگلیس یورو ۲۰۲۴

مسابقات یورو ۲۰۲۴ آغاز شد و تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت. انگلیس، اسپانیا، فرانسه و آلمان از تیم های مدعی جام به حساب می آیند. فردا شب از گروه C رقابت ها دو بازی برگزار می شود که در این مطلب به مرور آن ها می پردازیم.

پیش بازی اسلوونی و صربستان | پنجشنبه - ساعت ۱۶:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در این گروه با حضور انگلیس که بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته، تقریبا می توان گفت که سایر تیم ها برای کسب عنوان دومی و سومی برتر خواهند جنگید. صربستان که بازی اول خود را مقابل انگلیس واگذار کرده است حالا به دنبال جبران امتیازات از دست رفته است و در طرف مقابل اسلوونی می داند در بازی آخر کار سختی مقابل انگلیس دارد و باید برای برد به این میدان بیاید.

آیا می دانستید؟

۱- اسلوونی در ۵ بازی گذشته اش شکستی را دریافت نکرده است.

۲- صربستان در ۵ بازی اخیرش ۲ برد و ۳ شکست دریافت کرده است.

۳- در ۵ دیدار گذشته این دو تیم با یکدگیر، هر کدام از تیم ها ۱ برد داشته اند و ۳ بازی با تساوی به پایان رسیده است.

پیش بازی دانمارک و انگلیس | پنجشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

دانمارک و انگلیس دومین بازی گروهی خود را در شهر فرانکفورت مقابل هم انجام می دهند. انگلیس در شرایطی پا به این میدان خواهد گذاشت که برتری ۱ بر ۰ آن ها مقابل صربستان رضایت هواداران این تیم را به طور کامل جلب نکرد. به خصوص در نیمه دوم شاگردان گرت ساوتگیت کم تر از انتظارات ظاهر شدند. با این حال با وجود گروه ساده ای که انگلیس در آن قرار گرفته است بعید به نظر می رسد چالشی برای صدرنشینی در گروه در برابر آن ها وجود داشته باشد. در طرف مقابل تیم ملی دانمارک با حضور بازیکنی چون کریستین اریکسن سعی دارد از موقعیت های به دست آمده نهایت استفاده را کند و حداقل یک امتیاز از این دیدار مهم به دست آورد.

آیا می دانستید؟

۱- دانمارک در ۵ دیدار گذشته خود شکستی را متحمل نشده است.

۲- انگلیس در ۵ بازی اخیرش ۲ برد، ۲ شکست و ۱ تساوی داشته است.

۳- در ۵ دیدار گذشته این دو تیم با یکدگیر، انگلیس ۳ برد و دانمارک ۱ برد داشته اند.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.