پیش نمایشی بر بازی ترکیه و گرجستان - پرتغال و چک - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ که یکی از مهم ترین تورنمنت های فوتبالی دنیا به حساب می آید از جمعه آغاز شده است. فردا ۲ دیدار از این رقابت ها برگزار خواهد شد و در این مطلب مروری خواهیم داشت بر پیش بازی بازی های ترکیه - گرجستان و پرتغال - جمهوری چک.

پیش بازی ترکیه و گرجستان | سه شنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در اولین بازی گروه F رقابت های یورو، ترکیه و گرجستان به مصاف هم خواهند رفت. در این گروه پس از پرتغال تیم های ترکیه و جمهوری چک شانس بیشتری برای صعود به مرحله حذفی دارند با این حال در صورتی که گرجستان در بازی نخست خود بتواند عملکرد متفاوتی از خود نشان دهد و شگفتی آفرینی کند، شانس تلاش برای دومی و یا سوم برتر در بین گروه های یورو ۲۰۲۴ را دارد. بودو زیوزیوادزه مهاجم گرجستان از جمله بازیکنان خطرناک برای مدافعان ترکیه به حساب می آید. در طرف دیگر ترکیه با حضور ستاره ای به نام هاکان چالهان اوغلو به دنبال بازی سازی در میانه میدان و در دست گرفتن بازی خواهد بود.

آیا می دانستید؟

۱- ترکیه هیچ یک از ۵ بازی گذشته خود را با پیروزی پشت سر نگذاشته است.

۲- گرجستان در ۳ بازی اخیر خود به عنوان تیم برنده از میدان خارج شده است.

۳- ترکیه 8 گل در ۳ بازی اخیرش دریافت کرده است.

پیش بازی پرتغال و جمهوری چک | سه شنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در دیگر دیدار گروه F، پرتغال و جمهوری چک با یکدیگر مسابقه خواهند داد. پرتغال با وجود ناکامی در دوره قبل همچنان خاطره شیرین قهرمانی در ۲۰۱۶ را به یاد دارد و می خواهد باری دیگر با درخشش ستارگان خود جام را به خانه ببرد. کریستیانو رونالدو که احتمالا این جام آخرین جام معتبر ملی او به حساب آید انگیزه های مضاعفی دارد. تیم ملی پرتغال با پیروزی ۳-۰ مقابل جمهوری ایرلند در یک بازی دوستانه وارد اولین بازی گروهی خود خواهد شد که در آن کریستیانو رونالدو دو گل به ثمر رساند. جمهوری چک در این مسابقه پس از پیروزی ۲-۱ مقابل مقدونیه شمالی در آخرین بازی دوستانه خود برای این تورنمنت وارد می‌ شود. تیم ایوان هاشک در پنج بازی پیاپی در همه مسابقات پیروز شده است، از جمله آخرین بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل مولداوی در نوامبر گذشته، و از آن زمان تاکنون نروژ، ارمنستان، مالت و مقدونیه شمالی را در بازی‌ های دوستانه شکست داده‌اند.

آیا می دانستید؟

۱- جمهوری چک نایب قهرمان یورو ۱۹۹۶ بوده است، در سال ۲۰۰۴ به نیمه‌ نهایی رسید و در دو تا از سه تورنمنت اخیر خود به مرحله یک‌ چهارم نهایی رسیده‌ اند.

۲- جمهوری چک در چهار بازی از پنج بازی قبلی خود مقابل پرتغال باخته است.

۳- در ۳ مسابقه اخیر جمهوری چک با حریفان، هر دو تیم موفق به گلزنی شده اند.

4- پرتغال در ۳ بازی گذشته اش حداقل ۱ گل به ثمر رسانده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.