پیش نمایشی بر بازی اتریش و فرانسه - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ که یکی از مهم ترین تورنمنت های فوتبالی دنیا به حساب می آید از جمعه آغاز شده است. فردا ۳ دیدار از این رقابت ها برگزار خواهد شد و در این مطلب مروری خواهیم داشت بر پیش بازی اتریش و فرانسه از گروه D رقابت ها.

پیش بازی اتریش و فرانسه | دوشنبه - ساعت ۲۲:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

در گروه D رقابت های یورو ۲۰۲۴، تیم های اتریش و فرانسه در شرایطی فردا به مصاف هم خواهند رفت که در نخستین بازی این گروه هلند موفق شد ۲ بر ۱ لهستان را شکست دهد. با توجه به بازیکنان نامی و آمادگی فرانسه طی سال های اخیر بعید به نظر می رسد این تیم برای صعود به دور بعد با چالشی روبرو شود.

شرایط اتریش پیش از بازی با فرانسه:

تیم ملی اتریش طبق پیش بینی ها به همراه هلند شانس صعود به عنوان تیم دوم گروه به شمار می آید. با توجه به نتیجه بازی نخست گروه و پیروزی هلند، اتریشی ها در صورت کسب امتیاز از فرانسه می توانند برای رقابت با هلند و فرانسه در این گروه بیش از پیش امیدوار باشند اما به نظر می رسد بیشتر تمرکز سرمربی اتریش برای بازی های بعدی این تیم می باشد. کریستوف بامگارتنر که در لایپزیش آلمان بازی می کند ستاره تیم ملی اتریش به حساب می آید. تیم ملی اتریش تاکنون نتیجه بهتر از صعود به مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها به دست نیاورده است.

شرایط فرانسه پیش از بازی با اتریش:

در مقابل تیم ملی فرانسه یکی از آماده ترین تیم های دهه های اخیر اروپا می باشد. شاگردان دیدیه دشان فینال یورو ۲۰۱۶، فینال جام جهانی ۲۰۱۸ و جام جهانی ۲۰۲۲ را تجربه کرده اند. فرانسه با دو قهرمانی در این رقابت ها جزو تیم های پرافتخار به حساب می آید و با حضور ستاره حال حاضر دنیای فوتبال یعنی کیلیان امباپه جزو تیم های مدعی کسب عنوان قهرمانی است. امباپه که در تابستان و بعد از چند سال حاشیه فراوان در فصل نقل و انتقالات سرانجام به رئال مادرید پیوست، می خواهد با درخشش در رقابت های ملی به استقبال حضور در لالیگا برود.

آیا می دانستید؟

۱- فرانسه پس از یورو ۲۰۱۲ در بازی های مرحله گروهی این تورنمنت شکستی را متحمل نشده است.

۲- اتریش در ۱۰ بازی گذشته خود فقط ۱ بار شکست خورده و با برتری ۲ بر ۰ مقابل آلمان در دیداری دوستانه نشان داد از آمادگی خوبی برخوردار است.

۳- فرانسه در ۲ بازی اخیر خود گلی دریافت نکرده است.

4- در ۵ دیدار رو در روی این دو تیم با یکدیگر، فرانسه ۳ برد و اتریش ۱ برد به دست آورده اند.

نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.