پیش نمایشی بر بازی بلژیک و اسلواکی - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ که یکی از مهم ترین تورنمنت های فوتبالی دنیا به حساب می آید از جمعه آغاز شده است. فردا ۳ دیدار از این رقابت ها برگزار خواهد شد و در این مطلب مروری خواهیم داشت بر پیش بازی های این مسابقات.

پیش بازی رومانی و اوکراین | دوشنبه - ساعت ۱۶:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

رومانی و اوکراین در کنار بلژیک و اسلواکی در گروه E رقابت های یورو ۲۰۲۴ قرار دارند. در این گروه با توجه به ستارگان بلژیک، تیم های دیگر بیشتر برای کسب عنوان دومی در گروه تلاش خواهند کرد. به این ترتیب امتیازات از دست رفته توسط رومانی و اوکراین در دیدار فردا می تواند برای آن ها در ادامه مسیر مشکل آفرین باشد. جورج پوشکاش برای رومانی و آندری لونین برای اوکراین بازیکنان سرشناسی هستند که می توانند سرنوشت تیم ملی کشور خود را در مرحله گروهی رقابت های یورو تعیین کنند.

آیا می دانستید؟

۱- رومانی در ۲ بازی گذشته خود نه گلی زده و نه گلی دریافت کرده است.

۲- اوکراین در ۵ بازی اخیرش ۳ برد، ۱ مساوی و ۱ شکست داشته است.

۳- در ۵ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر، اوکراین ۳ بار و رومانی ۲ بار برنده میدان بوده است.

پیش بازی بلژیک و اسلواکی | دوشنبه - ساعت ۱۹:۳۰ | یورو ۲۰۲۴

بلژیک از جمله تیم‌ هایی نیست که از آن‌ به عنوان شانس بالای قهرمانی در یورو یاد کرد با این حال ستارگانی چون دی بروینه و لوکاکو آن ها را به تیمی خطرناک در فاز هجومی تبدیل کرده اند و بعید نیست این تیم برای مدعیان اصلی قهرمانی دردسار ساز شود. بهترین عملکرد بلژیک در یورو، در سال ۱۹۸۰ بود، زمانی که به فینال رسیدند و با شکست ۲-۱ به آلمان غربی نایب قهرمان شدند. در مقابل تیم اسلواکی در دور قبل رقابت ها در مرحله گروهی رقابت ها حذف شد. در یورو ۲۰۱۶ آن ها بهترین عملکرد خود را در یورو داشتند و توانستند به مرحله یک هشتم نهایی راه یابند. اسلواکی با برتری ۴ بر ۰ مقابل ولز در دیدار دوستانه پا به این میادین گذاشته است و امیدوار هست بتواند جزو شگفتی آفرین های این جام باشد.

آیا می دانستید؟

۱- بلژیک در ۱۰ بازی گذشته خود شکستی را متحمل نشده است.

۲- بلژیک در ۶ بازی اخیر خود فقط 2 گل دریافت کرده است.

۳- اسلواکی در ۳ بازی اخیر خود ۲ بار موفق شده دروازه اش را بسته نگه دارد.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.