پیش نمایشی بر بازی ایتالیا و آلبانی - یورو ۲۰۲۴

رقابت های یورو ۲۰۲۴ تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد و در اولین دیدار، آلمان به مصاف اسکاتلند خواهد رفت. در گروه B رقابت ها تیم های اسپانیا، کرواسی، ایتالیا و آلبانی حضور دارند. در مطلب قبل به بررسی بازی اسپانیا و کرواسی از این گروه پرداختیم و در این مطلب پیش نمایشی بر بازی ایتالیا و آلبانی را مشاهده خواهید کرد.


شرایط ایتالیا پیش از بازی با آلبانی:

ایتالیا با قهرمانی در یورو ۲۰۲۰، مدافع عنوان قهرمانی این دوره به حساب می آید. پس از استعفای روبرتو مانچینی و پیوستنش به تیم ملی عربستان، فدراسیون فوتبال ایتالیا لوچانو اسپالتی را به عنوان سرمربی این تیم انتخاب کرد. از بزرگ ترین غایب های ایتالیا در جام می توان به دو مدافع مصدوم یعنی آچربی و اسکالوینی اشاره کرد. جیانلوکا اسکاماکا می تواند ستاره این تورنمنت برای آتزوری باشد. او با به ثمر رساندن ۱۹ گل برای آتالانتا در فصل قبل، یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان تیمش بود. نکته قابل توجه این مهاجم ۲۵ ساله، عملکرد بهتر او در نیمه نخست است. به این ترتیب می توان او را گزینه اصلی تیم ملی ایتالیا برای ترکیب اولیه در یورو دانست. علاوه بر او ندیم باجرامی با عملکرد خوبش در ساسولو، انگیزه های زیادی برای درخشش در پیراهن تیم ملی کشورش دارد.

شرایط آلبانی پیش از بازی با ایتالیا:

آلبانی مطمئنا از نظر تاریخچه فوتبال و افتخار با تیم های مطرح فوتبال اروپا از جمله ایتالیا قابل مقایسه نخواهد بود. آن ها به دومین رقابت بزرگ اروپایی خود طی سال های اخیر راه یافته اند. آن ها در یورو ۲۰۱۶ با شکست مقابل سوئیس و فرانسه و پیروزی مقابل رومانی در رتبه سوم قرار گرفتند ولی نتوانستند به عنوان تیم سوم برتر به مرحله حذفی راه یابند. آن ها نتوانستند در یورو ۲۰۲۰ حضور داشته باشند. آلبانی تنها چهار گل در مجموع در مرحله مقدماتی دریافت کرده و در ۱۵ بازی آخر خود بیش از یک بار گل نخورده است که آمادگی خط دفاعی آن ها را نشان می دهد.

آیا می دانستید؟

۱- ایتالیا در ۵ بازی اخیر خود ۳ برد و ۲ تساوی به دست آورده است.

۲- تیم ملی آلبانی ۲ برد، ۲ مساوی و ۱ شکست در کارنامه ۵ بازی اخیرش دارد.

۳- هر ۴ بازی اخیر این دو تیم با یکدیگر با برتری ایتالیا به پایان رسیده است.

۴- ایتالیا در ۴ دیدار اخیرش مقابل آلبانی فقط ۱ گل دریافت کرده است.


نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.