آموزش خرید و نحوه استفاده کد ووچر پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سرویس مالی پیشرو است که با هدف بهبود سرعت ، کیفیت و امنیت در تراکنش‌های مالی و شارژ حساب کاربریتان در بتکارت راه اندازی شده است . ابتدا جهت خرید کد پرفکت مانی می توانید در اینترنت جستجو نمایید و یا برروی یکی از لینک های صرافی زیر کلیک نمایید و وارد سایت صرافی شوید .

معرفی صرافی های پرفکت مانی :

صرافی ایرانیکارت

صرافی کافه ارز

صرافی ایکس پی

لطفا توجه داشته باشید معرفی صرافی ها صرفا جهت دسترسی آسان کاربران بوده و بتکارت هیچ مسئولیتی در قبال عملکرد سایتها ندارد .


در اینجا آموزش خرید ووچر پرفکت از طریق صرافی ایرانیکارت را برای شما نمایش می دهیم .


لطفا ابتدا مراحل ثبت نام را در سایت تکمیل نمایید و سپس وارد حساب کاربری خود در صرافی شوید . با کلیک برروی سه خط سمت راست تصویر وارد منوی صرافی می شوید .




در این قسمت برروی گزینه حساب های بین المللی کلیک نمایید و سپس گزینه پرفکت مانی و در پایان خرید و فروش پرفکت مانی را انتخاب نمایید .




در صفحه باز شده می توانید خرید ووچر پرفکت مانی را انتخاب و سپس مقدار مورد نظر را ثبت نمایید و از طریق کارت بانکی پرداخت خود را انجام دهید .



پس از تکمیل خرید ووچرپرفکت مانی شامل کد ووچر (e-voucher) و کد فعال سازی (Activation code) می باشد به شما نمایش داده می شود و کد ها را کپی نمایید و وارد سایت بتکارت شوید .

از صفحه اصلی با کلیک برروی موجودی و یا آدمک وارد قسمت شارژ شوید .



در صفحه نمایش داده شده است گزینه شارژ را انتخاب نمایید .



در صفحه باز شده برروی گزینه " ووچر پرفکت " کلیک نمایید .



در صفحه باز شده کد ووچر که دارای ١٠ رقم می باشد را در کادر بالا و کد فعالسازی که دارای ١٦ رقم می باشد در کادر پایین وارد می نمایید .


در پایان برروی گزینه " شارژ " کلیک نمایید در این لحظه پیام تکمیل شارژ را دریافت می نمایید .



شارژ شما به صورت آنی انجام شده و می توانید از بازی در بتکارت لذت ببرید .

تمام مراحل ذکر شده از زمان خرید صرافی تا شارژ حساب کلربریتان کمتر از پنج دقیقه انجام می گردد .

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.