کمک های کاربران بتکارت برای حمایت از مردم فلسطین

فلسطین کشوری در خاورمیانه می باشد که طی دهه های اخیر به دلیل تغییرات ساختاری فراوان همواره به عنوان کشوری ناپایدار در منطقه شناخته می شود. پس از جنگ بین اعراب و اسرائیلی ها، اسرائیلی ها مناطق مختلف این کشور را برای زندگی انتخاب کردند که این مسئله باعث بروز جنگ های داخلی، دخالت های خارجی و در نهایت آسیب مادی، جانی و معنوی به مردم این کشور شد. 


طی سال های اخیر کمک های خیریه به خصوص از جانب مردم ایران و سایر کشور های منطقه را برای مردم این کشور شاهد بودیم و ما نیز مفتخر هستیم که بتکارت و کاربران آن در این کمک ها سهیم بوده اند. در متن زیر نگاهی خواهیم داشت به چند فعالیت بزرگ در فلسطین که ما افتخار همراهی با کمپین های اجتماعی و خیرخواهانه داشتیم:



١- کمک های معیشتی مانند توزیع غذا و فراهم کردن فوریت های پزشکی:


در مناطقی که هر لحظه ممکن است مردم آن شاهد درگیری نظامی و موشکی باشند، قطعا داشتن مراکز درمانی با امکانات کافی مورد نیاز خواهد بود. در این مراکز علاوه بر واکسیناسیون جمعی برای جلوگیری از بیماری های واگیر، کمک های اولیه و فوری به آسیب دیدگان جنگی داده می شود. علاوه بر آن به رغم توزیع هزاران بسته مواد غذایی در هفته و تامین مواد غذایی صدها نفر در طول روز، این حجم از کمک ها همچنان کافی نبوده و کمپین های انسان دوستانه به دنبال افزایش این تعداد و سازمان دهی بهتر آن هستند. مطمئنا فراهم بودن غذا و آب شرب سالم می تواند در بهبود وضعیت اجتماعی مردم فلسطین نقشی اساسی ایفا کند.



٢- ترویج دانش و پایگاه های سواد آموزی: 


مطمئنا یکی از نیاز های اساسی کشور های جنگ زده، فراهم کردن محیط های تحصیلی و سوادآموزی برای کودکان می باشد. کودکان فلسطینی در سال های اخیر با محرومیت های اجتماعی فراوان دست و پنجه نرم کرده اند و یکی از این موارد، کمبود محیط های آموزشی می باشد. با ارسال کمک های مردمی در سال های اخیر، چندین مرکز آموزشی و تحصیلی در این کشور احداث شده و تعدادی مربی داوطلب برای تدریس به این کودکان به مناطق مختلف اعزام شده اند.



٣- زمین های ورزشی و محیط های تفریحی:


در کشور فلسطین شاید فراهم کردن نیاز های اولیه زندگی حرف اول را بزند ولی نباید از مسائل روحی و معنوی جامعه غافل بود. یکی از راه حل های تیم های بشر دوستانه و خیر خواه، جمع سرمایه برای ساخت مکان های ورزشی و تفریحی بوده است به خصوص در مناطقی که مردم برای تامین نیاز های حیاتی خود با مشکل مواجه نباشند. به طور مثال چندین زمین فوتبال و والیبال در این کشور ها احداث شده تا جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را در بستر یک فعالیت ورزشی سپری کنند. شهربازی های کوچک و وسایل بازی سیار از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.



علاوه بر اینکه سایت بتکارت همواره سعی نموده در این کمپین ها حضور فعال داشته باشد، صد ها کاربر با ارسال کمک های مادی خود ما را برای کمک بیشتر به این مناطق همراهی می کنند.

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.