بونوس چرخش‌های رایگان بالا رفتن سطح کاربری

چرخش‌ رایگان از انواع محبوب بونوس‌های سایت بتکارت هست که سایت تعدادی چرخش به صورت رایگان از یک ارائه دهنده اسلات به کاربر هدیه میدهد. برد حاصل از چرخش‌های رایگان قابل برداشت است.


با بالا رفتن سطح کاربری، به عنوان خوش آمد گویی سطح جدید، تعدادی چرخش رایگان به کاربر داده میشود. بونوس چرخش رایگان در دو نوبت روز‌های ۱۰ و ۲۵ ماه میلادی در طول ۳۰ روز فعالیت کاربر به ایشان داده میشود. بتکارت هر ماه میلیارد‌ها تومان از این نوع بونوس در اختیار کاربران قرار میدهد.


در صورت مشمول بودن، یک پیام داخلی‌ یا تلگرامی در روز‌های فوق دریافت می‌کنید. پس از دریافت به قسمت بونوس حساب کاربری بروید، صفحه چرخش رایگان را انتخاب کنید. در اینجا ابتدا باید بونوس را فعال کنید. در توضیحات بونوس، لیست بازی‌های مجاز نمایش داده شده ا‌ند که میتوانید روی آنها کلیک کنید. پس از ورود به بازی، به شما پیام تبریک و تعداد چرخش رایگان نمایش داده میشود.


نکته: پس از انجام بازی و تمام شدن همه چرخش ها، مبلغ کل برد به موجودی شما اضافه میشود که قابل برداشت است. در مورد ارائه دهنده EGT, مبلغ برد بعد از هر چرخش به موجودی شما اضافه شده و قابل برداشت می‌باشد. بونوس چرخش رایگان بعد از ۱۴ روز منقضی میشود.


اولین سطح کاربری که مشمول بونوس چرخش رایگان میشود سطح طلایی‌ است. سطح مروارید، یاقوت و سطح‌های کاربری ویژه نیز از بونوس بالا رفتن سطح کاربری چرخش رایگان بهره‌مند میشوند. ارائه دهنده‌های اسلات زیر برای چرخش‌های رایگان به کار گرفته شده ا‌ند. همانطور که میدانید به دلیل تحریم ها، برخی‌ ارائه دهنده ها، محدودیت‌هایی‌ برای اتصال به بازی‌ها دارند که در ادامه توضیحات آنها آمده است.


ارائه دهنده Popok: برای اتصال به بازی‌های این ارائه دهنده، از آدرس بدون فیلتر سایت استفاده کنید. آدرس بدون فیلتر را میتوانید از قسمت داشبورد پروفایل من در باشگاه کاربران بتکارت دریافت نمایید . ارائه دهنده Popok با فیلترشکن آلمان کار نمیکند.

ارائه دهنده Pragmatic: این ارائه دهنده تنها با فیلترشکن کار می‌کند. لطفا فیلترشکن خود را روشن کنید و چرخش‌های رایگان خود را استفاده نمائید. فیلترشکن آلمان با این ارائه دهنده کار می‌کند.

ارائه دهنده Playson: هم با آدرس بدون فیلتر و هم با فیلترشکن کار می‌کند. چرخش‌های این ارائه دهنده برای کاربران ویژه فعال میشود .

ارائه دهنده EGT: این ارائه دهنده تنها با فیلترشکن کار میکند. فیلترشکن آلمان نیز قابل استفاده است.


اطلاعات کامل چرخش‌های رایگان مربوط به سطح کاربری‌ها در زیر آمده است:


سطح طلایی



لیست بازی های مجاز سطح کاربران طلایی (10 ام ماه، 8 صبح) : 20 شمش طلا

لیست بازی های مجاز سطح کاربران طلایی (25 ام ماه، 8 صبح) : ارباب جوکر، 888 اژدها


سطح مروارید



لیست بازی های مجاز سطح کاربران مروارید (10 ام ماه، 8 صبح): الماس آزتک، جواهر جوکر، اژدهای سه تایی، جوکر سه تایی، سوپر جوکر، سوپر هفت، داغ سوزنده

لیست بازی های مجاز سطح کاربران مروارید (25 ام ماه، 8 صبح):دایاموند فانتوم


سطح یاقوت




لیست بازی های مجاز سطح کاربران یاقوت (10 ام ماه، 8 صبح) :الهه زئوس

لیست بازی های مجاز سطح کاربران یاقوت (25 ام ماه، 8 صبح) : الماس آزتک، جواهر جوکر، اژدهای سه تایی، جوکر سه تایی، سوپر جوکر، سوپر 7، داغ سوزنده



آموزش تبدیل چرخش رایگان به پول


شما می توانید در بخش چرخش رایگان بونوس خود را به پول تبدیل کنید تا مبلغ مورد نظر به حساب کاربریتان اضافه شود. برای این کار کافیست طبق تصویر زیر عمل کنید:








نظرات و سوالات

Betcart Players ClubCopyright © 2023. All rights reserved.